White Monday

Un peu d'inspiration douce en nuances de blanc fait du bien un lundi gris et pluvieux... Ces mots sur le blog d'Oysho  m'ont fa...

Un peu d'inspiration douce en nuances de blanc fait du bien un lundi gris et pluvieux...
Ces mots sur le blog d'Oysho m'ont fait très plaisir aussi, waouh, j'en rougis encore... Merci! :)

Je vous souhaite une excellente semaine!

Some soft inspiration in hues of white feels good on a grey and rainy Monday...
These words on the Oysho blog made me very happy too, wow, I'm still blushing... Thank you! :)

I wish you all an excellent week!



You Might Also Like

18 commentaires

  1. Lovord! Bara att suga i sig och njuta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det är ju inte varje dag, så man får passa på! :))

      Delete
  2. Beautiful pics for Monday!

    ReplyDelete
  3. PLus on voit du blanc , plus c'est beau, jamais je ne m'en lasse, surtout dans le choix de tes photos. Bonne Semaine!

    ReplyDelete
  4. J'adore le blanc aussi !!!! Bon Lundi !!!

    ReplyDelete
  5. Underbar Bild med bullar och mjölk! Här är det också grått och regnigt...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jag blev så himla sugen på svenska bullar med svensk mjölk när jag såg den bilden.. :)

      Delete
  6. Oh my, that last photo is just breath-taking!

    Holly

    ReplyDelete
    Replies
    1. Should be a perfect place for some meditation ;)

      Delete
  7. J'aime le blanc, on peut ajouter d'autres couleurs sur un base blanche et donner de l'illumination aux ambiances. J'aime le blanc dans la mode quandmeme. Une petite robe blanche est la mise parfaite pour les nuits et les journées ensoleillées de Rome.
    Merci pour le post.
    Laura

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moi je ne me lasse jamais d'une base blanche! Et comme tu dis, c'est tellement facile à rajouter des couleurs après, si on en a envie..!

      Delete
  8. Beautiful inspiration, I love those colors, have a great day! x

    ReplyDelete
  9. Vilka bilder och miljöer...

    Kram Helena.

    ReplyDelete
  10. du blanc et du blanc
    j'aime beaucoup

    ReplyDelete
  11. Really beautiful pictures, cool and fresh!

    ReplyDelete
  12. I like this selection of white images! I think that White Monday is better than Blue Monday... (which happened to be the theme of the image series I posted today on my blog)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, yeah maybe White Monday sounds more refreshing than Blue Monday ;))

      Delete
  13. lovely pictures! I think that white is my favouite color for home. I had all my walls in white, unless a grey wall at my bedroom (that deserved a post, of course!)
    kisses from Barcelona!

    ReplyDelete

Follow Us @soratemplates