Ma campagne suédoise, encore...

Il y a quelques jours j'avais montré (ici ) des photos de la vieille maison en bois ou habitent mes parents en Suède. Voilà quelques ima...

Il y a quelques jours j'avais montré (ici) des photos de la vieille maison en bois ou habitent mes parents en Suède. Voilà quelques images supplémentaires, de l'étage cette fois-ci. La maison date du début du siècle dernier et a été rénovée en respectant le plus possible le style d'origine. Les meubles viennent surtout des brocantes de la région, sauf quelques objets qui sont là depuis mon enfance, comme le petit rangement à journaux de la salle à manger, le fauteuil en bois du salon, ou le dessus-de-lit crocheté par ma grand-mère il y a longtemps. (Toutes les photos sont les miennes).

A few days ago I showed some photos (here) from the old wooden house where my parents live in Sweden. Here are a few more pictures, from the upper floor this time. The house was built in the early 1900's and the original style has been considered as much as possible during the renovation. Most furniture is fleamarket finds from the region, except for a few things which are around since my childhood, like the little newspaper storage in the dining room, the wooden armchair in the living room, or the crochet knitted bedspread made by my grandmother a long time ago. (All photos are mine).




Photos Anna G.

You Might Also Like

3 commentaires

  1. What an amazing house - so packed full with character! I love their stove - am very VERY envious!

    ReplyDelete
  2. really a house with personality. i like the white chair and the chandelier and..much more :-)

    ReplyDelete
  3. Glad you like it - my parents will be proud :-)

    ReplyDelete

Follow Us @soratemplates