Rie Elise Larsen

Voici quelques images de la collection 2011 de la danoise Rie Elise Larsen . J'aime beaucoup le stylisme des photos! Les produits sont d...

Voici quelques images de la collection 2011 de la danoise Rie Elise Larsen. J'aime beaucoup le stylisme des photos! Les produits sont disponibles en ligne et dans de nombreux magasins en Europe.

Here are a few images of the 2011 collection from Danish Rie Elise Larsen. I love the styling of the photos! The products are available online and in many stores around Europe.

You Might Also Like

7 commentaires

  1. Wow, this is gorgeous - I definatelt love the styling and the light! :-)

    ReplyDelete
  2. Oops - definately, not definatelt... Too hasty! :-D

    ReplyDelete
  3. Lovely! The use of colours between black and white is great!

    Hugs, Ingrid

    ReplyDelete
  4. Thats wonderful, I love the colour against the black and white. Also love an outdoor tree brought inside.

    ReplyDelete
  5. Woaw! J'adore tout de ce post! Tant que je me suis permis de le rebloguer! C'est si magnifique. Merci, merci de partager tant de belles choses!

    ReplyDelete
  6. le contraste noir/blanc/gris et couleurs est magnifique...quelles photos géniales!!!! le chouette est trop chouette ^^... bon ok je sors...

    ReplyDelete
  7. Yes, the black and white background really make the colours stand out... Glad you enjoyed it!
    @Mireille: merci! et si tu as envie de le partager à ton tour, ca me fait plaisir!

    ReplyDelete

Follow Us @soratemplates