Mine Venners Hjem

Mine Venners Hjem , qui veut litteralement dire "les maisons de mes amis", est le blog de Ragnhild , une norvégienne architecte, g...

Mine Venners Hjem, qui veut litteralement dire "les maisons de mes amis", est le blog de Ragnhild, une norvégienne architecte, graphiste et photographe qui habite au Danemark. Ragnhild nous fais visiter sa maison...

Mine Venners Hjem, which literally means "my friends' homes", is the blog of Ragnhild, a Norwegian architect, graphic designer and photographer who lives in Denmark. Ragnhild takes us for a tour in her home...

 

... mais elle nous fait aussi visiter les maisons de ses amis!

... but she also takes us for house tours in her friends' homes!

 
 
 

You Might Also Like

4 commentaires

  1. Yes, her blog is amazing. I really love the details in every space. Pretty cool friends.

    ReplyDelete
  2. Vous avez un joli blog, je m'étonne de ne pas l'avoir découvert plus tôt.

    ReplyDelete
  3. I just discovered your beautiful blog. Looks amazing. Will be back for sure! Best, Julia

    ReplyDelete
  4. Thanks for your comments!
    @scandinavia design: ca me fait plaisir de vous voir par ici, je connais votre jolie boutique (mais en ligne seulement)

    ReplyDelete

Follow Us @soratemplates