Style mix

Le design iconique se marie joliment aux meubles de différentes époques dans cet appartement à Malmö. Je prendrais bien cette grande cuisine...

Le design iconique se marie joliment aux meubles de différentes époques dans cet appartement à Malmö. Je prendrais bien cette grande cuisine, chaises Wishbone comprises... En vente ici.
J'espère que vous passez un bon weekend ensoleillé!

Iconic design is blending nicely with pieces from different periods in this flat in Malmö. Wouldn't mind that large kitchen, Wishbone chairs included... For sale here.
I hope you're having a great sunny weekend!

Via Trendenser.

Source Bjurfors

You Might Also Like

14 commentaires

  1. Oh I wish I had Wishbone chairs, I wish I had such a spacious home, I wish I had such a big bed…oh I wish so much these days! Bon week-end mon amie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Copy paste on those wishes ;) Hope you're having a great weekend Igor!

      Delete
  2. what a beuatiful house! love the chairs that much!

    kind regards,

    Stephanie
    www.coos-je.nl

    ReplyDelete
    Replies
    1. I never get tired of these chairs, despite the fact that you see them everywhere... :)

      Delete
  3. Very nice indeed, beautiful details! :-)

    ReplyDelete
  4. The house is beautiful and so simple. Lovely!!

    ReplyDelete
  5. Great!
    I love the book case on the wall and those beautiful linen drapes in the bedroom!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, the String shelves always look good! :)

      Delete
  6. Amazing :)

    http://fruidelicious.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Très belle maison. J'y reconnais le lustre de chez Marset. Une réplique des célèbres lustres PH?

    ReplyDelete
  8. Amazing post! So, so beautiful!

    ReplyDelete
  9. J'adore les chaises de la salle à manger. Vraiment blanc bois clair, c'est superbe!!

    ReplyDelete
  10. Very nice house with amazing design!

    ReplyDelete
  11. Il n’y a mieux que le style mixe pour apporter une atmosphère plus vivante dans la maison. Le design du plafonnier du living est magnifique

    ReplyDelete

Follow Us @soratemplates