Bord de mer

Je rôdais encore une fois sur les sites d'immobilier, et je suis tombée sur une maison très joliment situé en bord de mer près de Stoc...

Je rôdais encore une fois sur les sites d'immobilier, et je suis tombée sur une maison très joliment situé en bord de mer près de Stockholm. L'intérieur était trop romantique pour moi, mais la maison d'amis était construite dans un style complètement différent... et je peux très bien m'imaginer assise sur cette terrasse une belle journée d'été :)
(ici vous trouverez aussi des images de la maison principale)

I was real estate stalking again and ran into a house that was so beautifully situated by the sea close to Stockholm. The interior was too romantic for me, but the guest house was built in a completely different style... and I could really see myself sitting on that terrace on a lovely summer's day :)
(here you can also find pictures from the main house)


You Might Also Like

14 commentaires

  1. Yes, please! I'm glad I'm not the only real estate stalker. :)

    ReplyDelete
  2. it feels like the indoors and outdoors mesh so nicely. i love that they make the hats some kind of work of art. i would bathe outdoors there any day.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love bathing outdoors when I'm in Sweden in summer, although the temperature is not always what you would hope for...

      Delete
  3. Lovely, I can feel the summer breeze!

    ReplyDelete
  4. je m'y verrais bien...moi qui adore les pays nordiques...n'importe où en Suède ou Danemark....je rêves!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Des petites vacances nordiques s'imposent..?!

      Delete
  5. Jättefint! Jag gillar det lite oväntade mötet mellan de blommiga textilierna i sängen mot de raka linjerna.
    /Maria

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag gillar också kontrasten mellan den strama arkitekturen och de gulligt blommiga tygerna.

      Delete
  6. Rhaaaaaaa, je veux, je veux, je veux ! Mais bon, le grand Nord c'est un peu comme la Bretagne, si t'es pas sûre d'avoir une météo sympa, ça te refroidit ! ;o)

    ReplyDelete
    Replies
    1. C'est un peu le problème des vacances dans le grand nord... on n'est jamais vraiment sur de la météo :o

      Delete
  7. Is that the sea or a lake?
    I am looking for villas and houses for sale in Spain that are close to the sea. Apartments are also on my list, but I prefer a villa to be able to enjoy the garden and the good weather of Spain and the Costa Blanca.

    ReplyDelete

Follow Us @soratemplates