En route...

Cet après-midi je prends l'avion pour la Suède, où j'ai prévu de conjuguer travail et vacances pendant quelques temps. Youpi! Le blo...

Cet après-midi je prends l'avion pour la Suède, où j'ai prévu de conjuguer travail et vacances pendant quelques temps. Youpi! Le blog ne prend pas de vacances encore, alors à très bientôt!  En attendant, je vous laisse profiter de ces belles images du photographe suédoise Lena Koller. Bonne semaine!

This afternoon I will be flying off to Sweden, where I plan to combine work and holidays for some time. Yay! The blog does not go on holiday yet, so I'll see you back here very soon! Meanwhile I let you enjoy these nice pictures by Swedish photographer Lena Koller. Have a good week!


You Might Also Like

5 commentaires

  1. Great pics!

    Welcome back to Sweden, I hope the weather will get better for you! :-)

    ReplyDelete
  2. superbe!!!!
    bonnes vacances ma belle!!!!!
    xxx

    ReplyDelete
  3. Je te souhaite de bonnes vacances !!!

    ReplyDelete
  4. So when I come to Paris.. you go to Stockholm ;) Have fun!

    ReplyDelete
  5. Thank you! Merci!
    @desiree: oh what a shame! next time in Paris... ;)

    ReplyDelete

Follow Us @soratemplates