Un duplex à Rörsjöstaden

J'aime beaucoup les couleurs douces de ce duplex dans le quartier de Rörsjöstaden à Göteborg. L'atmosphère y semble si calme et repo...

J'aime beaucoup les couleurs douces de ce duplex dans le quartier de Rörsjöstaden à Göteborg. L'atmosphère y semble si calme et reposante... Quelques détails que j'aime tout particulièrement: le carrelage de la cuisine, l'escalier, la peinture au-dessus du canapé, les fanions dans la chambre, et les fenêtres foncées.

Maintenant je pars pour un après-midi de shopping, car dans trois jours je m'envole pour la Suède! J'ai hâte!

I like the muted colour scheme in this 2-storey flat in Rörsjöstaden, Göteborg. There seems to be such a quiet and relaxing atmosphere... A few details that I especially like: the tiles in the kitchen, the stairs, the painting above the couch, the pennants in the bedroom, and the dark windows.

Now I'm off for an afternoon of shopping, because in three days I'll be flying to Sweden! Can't wait!

Source Bolaget

You Might Also Like

1 commentaires

  1. Lovely! I really like the tones of brown throughout, such a harmonic home.

    ReplyDelete

Follow Us @soratemplates