Black/white/wood/grey and a green plant

I ran into this beautiful home on Hemnet tonight and I'm pretty sure it belongs to Swedish ceramist Kajsa Cramer (whose stunning ceramic...

I ran into this beautiful home on Hemnet tonight and I'm pretty sure it belongs to Swedish ceramist Kajsa Cramer (whose stunning ceramics you can also find in my shop). I really like the graphic black & white look, softened by different kinds of wood, shades of grey and refreshing green plants. The house is for sale here.

Je suis tombée sur cette belle maison sur Hemnet ce soir and il me semble qu'elle appartient à la céramiste suédoise Kajsa Cramer (dont les superbe céramiques sont aussi disponibles dans mon shop). J'aime beaucoup le look graphique en noir & blanc, adouci par différentes essences de bois, des nuances de gris et des plantes vertes rafraîchissantes. La maison est en vente ici.


You Might Also Like

4 commentaires

  1. Hi Anna !! I like this very bright home with large communal spaces and beautiful places.
    a greeting

    ReplyDelete
  2. Your style is so inspiring and I would just love to get ideas for my own home from the things that you do!
    Browse Home Decor

    ReplyDelete
  3. Mon rêve, l'espace de vie ouvert sur le jardin... Superbe ambiance pour cette maison où je déménagerai bien! Merci Anna.

    ReplyDelete
  4. Ouah quelle lumière ! Ça met vraiment en valeur l'espace.

    ReplyDelete

Follow Us @soratemplates