Work with me!

Have you seen that I have updated/added some sections in the header here above? There you can read more about me and my journey , how to col...

Have you seen that I have updated/added some sections in the header here above? There you can read more about me and my journey, how to collaborate with this blog, and about the possibility to hire me for a conference/workshop about Scandinavian design, style and trends.

I can also provide editorial and visual content on a freelance basis, consulting on sourcing in the Nordic countries, and much more. If you would like to work with me in any of these areas, receive a media kit, or if you have other creative ideas for a collaboration, please send me an email at annasofiag@yahoo.fr!

* * *

Est-ce que vous avez vu que j'ai mis à jour/ajouté quelques sections dans l'entête ci-dessus? Vous pouvez y apprendre un peu plus sur moi et mon parcours, comment collaborer avec ce blog, et découvrir les conférences/ateliers que je propose sur le design, le style et les tendances scandinaves.

Je peux aussi proposer du contenu éditorial et visuel en freelance, du conseil sur le sourcing dans les pays nordiques, et plus encore. Si vous avez envie de travailler avec moi dans l'un de ces domaines, recevoir un media kit, ou si vous avez d'autres idées créatives pour une collaboration, n'hésitez pas à me contacter par email au annasofiag@yahoo.fr!


You Might Also Like

0 commentaires

Follow Us @soratemplates